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  • Renz, Thomas
  • Nicht-Besucherforschung

  • Die Förderung kultureller Teilhabe durch Audience Development, Unterstützte Lesegerätegruppen: PC/MAC/eReader/Tablet
  • E-Book,
  • transcript Verlag
  • (2015)
  • Format: PDF
  • (mit Wasserzeichen)
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Despite the political claim of a "culture for all," only a small part of the German population regularly patronizes publicly funded cultural institutions. How can new patrons be won over with the help of strategic cultural policies and management? For the first time, this book offers an interdisciplinary, theoretical and empirical perspective on "non-attendees". Thomas Renz demonstrates in a practical fashion which instruments and strategies of "audience development," cultural policy and cultura ...

DETAILS

  • Nicht-Besucherforschung
  • Die Förderung kultureller Teilhabe durch Audience Development, Unterstützte Lesegerätegruppen: PC/MAC/eReader/Tablet
  • Renz, Thomas
  • E-Book, 324 S.
  • Sprache: Deutsch
  • ISBN-13: 978-3-8394-3356-0
  • Titelnr.: 56522135
  • Gewicht: 0 g
  • transcript Verlag (2015)
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