Produktbild
McDaniel, CarlGates, RogerMarketing Research Essentials
Kartoniert, 9. Aufl., Wiley & Sons (2016)
286,90 €
inkl. MwSt.
zzgl. Versandkosten
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
mehr
Erscheint nicht laut Verlag

In Marketing Research Essentials, 9th Edition, authors Carl McDaniel and Roger Gates share their industry experience to teach students how to make critical business decisions through the study of market research. Designed for marketing research courses, the authors' practical, applications-based approach features Real Data, Real People, and Real Research, to prepare students to conduct and use market research for future careers in business. Co-author Roger Gates, President of DSS Research, infu ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

Marketing Research Essentials

McDaniel, Carl, Gates, Roger

Kartoniert, 440 S.

Sprache: Englisch

ISBN-13: 978-1-119-04307-2

Titelnr.: 54267427

Gewicht: 2000 g

Wiley & Sons (2016)

Wiley & Sons Ltd. European Distribution Centre

1 Oldlands Way, Bognor Regis

GB PO22 9NQ West Sussex

trade@wiley.com

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten
Mehr von Carl McDaniel und Roger Gates
Gesamtsumme

inkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.