Produktbild 1
  • Hult, G. Tomas M.
  • Boundary-Spanning Marketing Organization

  • A Theory and Insights from 31 Organization Theories, Unterstützte Lesegerätegruppen: PC/MAC/eReader/Tablet
  • E-Book,
  • 2. Aufl.,
  • Springer-Verlag
  • (2012)
  • Format: PDF
  • (Adobe DRM)
50,30 €
inkl. MwSt.
zzgl. Versandkosten
Sofort lieferbar

______Now more than ever, marketing is assuming a key boundary-spanning role-a role that also redefined the composition of the marketing organization. In this Brief, the marketing organization's integrative and mutually reinforcing components of marketing activities, customer value-creating processes, networks, and stakeholders are delineated within their boundary-spanning roles. Expanding upon his article published in the Journal of the Academy of Marketing Science in 2011, Tomas Hult draws ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • Boundary-Spanning Marketing Organization
  • A Theory and Insights from 31 Organization Theories, Unterstützte Lesegerätegruppen: PC/MAC/eReader/Tablet
  • Hult, G. Tomas M.
  • E-Book, 84 S.
  • w. 1 ill.
  • Sprache: Englisch
  • ISBN-13: 978-1-4614-3819-9
  • Titelnr.: 33826928
  • Gewicht: 0 g
  • Springer-Verlag (2012)
Bewertungen (0)
Jetzt bewerten

Mehr von G. Tomas M. Hult

Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.